środa, 13 października 2010

Lalka do zabawy

Tutaj można wydrukować lalkę, potem powycinać i zabawa gotowa. Można je malować, przyklejać im ubranka :) Oczywiście chodzi o sam pomysł. Lalkę można wymyślic inną.
A my dziś bawimy się matrioszkami. Dzieci lubią to dopasowywanie :)




A ja wspominam i słucham SDM. Ach jak miło :)



Wspomnienie urodzinowe



Piekłam dziś ciasto. Piekłam z przygodami.Wrrr Przygotowałam mikser i składniki do miksowania, chciałam się przeniesć w inno miejsce, żeby nie obudzić małej, a tu sru, wszystko na podłogę. I na moje nogi. Wszystko się lepi, w cukrze i jajkach. Rewelacja. Dobra. Przygotowałam, utarłam wszystko i do blaszek. Ale jedna ma wyjmowane dno i w trakcie pieczenia ciasto wyleciało do piekarnika. Śmierdząca sprawa. Koniec końców upiekłam, ale co się naklełam to moje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz