niedziela, 1 maja 2011

Biszkopt z rabarbarem

Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka. Dostałam kilka lasek rabarbaru :) Bardzo lubimy go w biszkopcie, i tak też upiekłam. Prosto i pysznie :) Już czuć powiew lata. Po rabarbarze zaraz truskawki i czereśnie. Będzie pysznie :) Dziś były jeszcze drożdżówki, w smaku podobne do paluchów. Też pyszne :) Dziewczynki zjadły z dżemem. I ten zapach w trakcie pieczenia, najpierw chleba, potem biszkoptu i na koniec drożdżóweczki :) Dobry sposób na dzisiejszy deszcz :)

6 komentarzy:

  1. zapraszam i herbatka też będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto wygląda smakowicie. Bardzo ładnie wyrośnięty biszkopt. U nas dzisiaj było ciasto czekoladowo - mandarynkowe, a właściwie to keks.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na konkurs piknikowy.
    http://domowyzakatek.blogspot.com/2011/05/piknikowy-konkurs-i-przepis-na-paluszki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. :)

    dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rabarbar - mój smak dzieciństwa, szczególnie w kompocie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I mój też :) a kompot i ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń